Reparatie, herstel & service
Mocht er onverhoopt iets niet geleverd zijn zoals verwacht, of dat er een schade geconstateerd wordt, dan horen we graag van u! Wij willen u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Ons doel is om alles zo volledig en correct mogelijk af te leveren.
Garantie
Mocht er onverhoopt nadat u de kast in gebruik heeft genomen iets gaan mankeren aan uw schuifdeuren, kastinterieur of accessoire, dan kunt u ons altijd raadplegen. In het geval van een defect worden nieuwe onderdelen per post nagezonden. De fabrieksgarantie is op Storemax 10 jaar, op Raffito en Designo wordt 15 jaar garantie gegeven.
Afstellen
Onze schuifdeuren worden tijdens de montage (door u zelf of door onze montageservice) afgesteld tegen de muren of zijpanelen. Wanneer een muur ietsje scheef staat of dat er in de vloer een klein verloop zit, worden deuren links of rechts iets omhoog gedraaid om ze zo te laten sluiten. Er kan op die manier nooit een hinderlijke kier ontstaan. Mocht deze afstelling naderhand ooit bijgesteld moeten worden, dan kunnen wij u hier over ook goed informeren. Het is niet veel werk en het resultaat is binnen de kortste keren weer zoals u gewend was.
Naleveren & herstellen
Mocht er tijdens de bezorging of montage iets door onze transporteur of monteur beschadigd worden, dan kunt u er zeker van zijn dat wij deze onderdelen voor onze rekening opnieuw leveren. Zoals gezegd streven wij naar een zo goed mogelijk eindproduct. Wij zijn ook uitgebreid verzekerd in het geval er iets anders dan de kast beschadigd mocht raken.